Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Tuesday, March 27, 2012

research proves that 7 month old babies is much smarter than a robot..


hye darls. arghhh!! i miss this blog. dah lama tak bukak. mentang2 laa dah ade shoppingcatalyst memang slalu dok mengadap benda2 yang bole menghabiskan duit aku je laa..hahaha.

know what, lately aku rasa class aku mcm tak banyak sangat. maybe sebab every thursday kitorang takde class kot. so rasa macam ade 2 weekends dalam satu minggu. hahaha. sekarang memangla heaven tapi tunggu laa nanti dah dekat final. baru semua rasa insaf nak datang. LOL.

well disebabkan selalu takde class, aku pon dah start laa rasa boring. and mula laa nak mengada-ngada merengek kat buahati nak adik. LOL. annoying tau tak dudok depan ibu mintak adik. this is something i should do 15 years ago. not now. haah lambat sangat perasan. padan muka aku. haha.

but now, i got this talking website. bole laa nak hilang kan boring. tapi kadang2 rasa bodoh gak cakap sorang2 kan. hehe. but mane laa tau korang nak main2 kan. so here, i wanna share wif you SIMSIMI.

owh dun worry. simsimi ni mengaku dia baik. look at this


Njoy your chat wif simsimi :D







till then k. salam.