Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Monday, July 18, 2011

"bandgirls, apa motto we all?"
SPIRIT SOLID SMART!!!!


hye darls. :D aku semangat nak update blog ni as a special dedication for anthon. muahx..miss her much. well, semalam as promised, Sean ambik aku kat rumah. then kitorang same2 pergi Bukit Jalil sebab nak tengok NATIONAL MARCHING BAND COMPETITION of 2011. thanx Sean sebab sanggup. rindu giler kot nak borak2 benda bodo dalam kete. jahahahahah. anthon x dapat join kitorang sebab sekarang dia dekat perak. leum balik kampong. ery kerja. farhah dekat johor. tsk tsk. kalau semua 8pax ade sure best kan.

kalau tak silap aku, format dis year still sama macam last year kot. setiap band akan di-ranking kan. then giliran tym final ikot ranking. STF punya turn pukol 8.20 sebelah malam. turn no 2. kiranya before final STF dah dapat no 4 laaa. WOW.

ni laa SEAN!! muahx


tym kitorang sampai, evening session belom abes lagi. so sempat laa nak round2 stadium putra tu. hahaha. bukan ade ape pon act. tapi seriously, dis year ramai gila supporters yang datang. siap pakai baju merah lagi. senior junior yang dah lama tak jumpa pon jumpa balik. siap nyanyi lagu band + lagu skola lagi. rindu owh. tak sangka aku hafal lagi lagu skola. :) semua sebab STF BAND.


yang baju putih tu k.suzy.
section leader tym aku f2..haha..
lame kot tak jumpa dia



aku, nurul, bosz and sean
yes nurul, penyanyi tu
dia datang sebab nak support anak dia, a bandgirl :D


honestly aku memang proud gle dengan performance STF. memang dah improve gle dari zaman aku. thumb up bosz and the girls. compared to the other band aku rasa STF yang paling light and modern kot. sexy, naughty, dirty. hahaha. kalau lady gaga tengok pon sure lady gaga bangga laa. nti lady gaga dtg msia, STF kena perform. hahaha. btw, sini ade 2 videos nak share dengan kamu2

1. ni STF perform masa peringkat zone



2. smalam. natband comp


other links
voteband

well, sementara tunggu video tu buffer, aku just nk share some pictures pasal semalam. *eyh sekarang pakai unifi dah takde buffer la..lol

3rd place


2nd place


1st place
opening dia cool

and this is the final official result - credit to bosz
1. SMK Sultanah Asma - 82.70
2. SMK St. John's Institution - 77.00
3. Kolej Sultan Abdul Hamid - 71.80
4. Sekolah Tun Fatimah - 71.20
5. SMJK Jit Sin - 66.15
6. SMK (P) Methodist - 65.30
7. SMK Tinggi Klang - 60.60
8. SMK Seri Garing - 60.15
9. Pancaragam Pasir Gudang - 57.60
10. SMJK Chung Ling - 56.35



even STF tak memang placing pon, tapi aku still bangga sebab diorang still TOP5 kot. satu2 nya SBP yang bertahan dengan marching band. then, after abes semua tu, again aku dengan sean jumpa diorang before diorang balik.


the percussion family
sumpah lepas ni jumpa diorang aku pakai heels 5 inci..huwaaa~~


rindu~~~



ok laa. tu je kot nak share. enjoy it..salam :D
p/s: drum major terbaik dari STK klang..bangga woo orang klang..hahaha