Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, February 5, 2011

A friend is someone who love you when you weren't very lovable..


petang tadi tym sembangat nak buat FINANCIAL MATH ttbe nampak ade 2 misscalled 1 message. miscol n msg dari gf saya. hehe. mesti laa excited kan. dye cakap "Emma! Amoy dtg uma sewa kte. Dia nak jmpe awak." huh?!!!! tampar pipi sikit. mimpi ke apa ni? so dengan sembangat nye aku pon tutup laa buku financial math tu. niat pon dapat pahala kan? kira ok laa. tros cakap kt buahhati saya nk klua. g shah alam. jumpa amoy jap.

aku jumpa amoy masa register dekat shah alam. then rapat bila kitorang kne pindah jalan klang lama. hehe. ingat lagi amoy muncung2 masa register dekat alamanda. "kte nak katil bawah tau. tak nak katil atas..". since tu laa kitorang duduk satu bilik. masa dekat alamanda, kalau aku nak klua amoy antara orang yang selalu teman aku. best kawan dengan dia sebab dia tak banyak kerenah. hahaha. and dia tak kesah pasal aku. one more thing, aku suka kejut dia bangun pagi. alololo comey.:D

amoy n yani
adek n k.lang


tadi amoy datang rumah sewa pah as transit laa. sebab esok dia nak balik tapah. tapi amoy datang sorang. yani takde. so ingat nak bawak dia pergi jalan2. tapi almaklumlah anak dara tak bole klua malam. so dapat escape kjap ni kira alhamdulillah. masa pah sibuk dalam toilet sempat gak laa kitorang buat hobi lame. haha. ape lagi. gossip lerr. siyes. rindu nak borak sampai tgh malam.

lpas solat magrib, pah bawak kitorang makan kat padang jawa. KEDAI AP. apsal aku tak penah tau pon pasal kedai ni? hmmm. bola tahan laa. nasik ayam + apple juice baru rm5. kira murah laa. patot ramai yang pergi.

lame rupanya aku tak makan dgn pah. dgn amoy lagi laa..


ayam penyet.:D


luv <3


lepas makan, aku tros balik rumah. amoy n pah pgi i-city..huhuhu. jeles. btw amoy, thanx for coming. miss u gle punye. nti krim slaam dekat k.lang, jijah, azi and semua yang dekat tapah. have fun there. xoxo. muahx.