Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Monday, March 28, 2011

Teacher- "Shhhh! This is a FIRE DRILL!!"
Student- "Why do we have to be quiet? Will the fire hear us??"



hye darls. petang ni suppose pergi rumah aa' tp tbe2 homesick so balik rumah tros. hahaha. ape poyo sangat aku macam tak duduk rumah kan. then ingat nk skype dengan aa' so on laptop tp dari td tak on skype pon. lalalalaa..

ok. hari ni aku nak share lagi satu benda. selalu dalam entri aku masokkn link je kan. then kamu2 kena pgi sendiri page tu. tapi aku dah tau dah cara nak masokkan page dalam entri tros.

macam ni:




yeah. aku perasan page aku paling cool. hahaha. ok darls, nak buat macam tu actually senang je. just masokkan code dekat bawah ni kt bahagian HTML masa buat entry baru. then carik part TUKAR SINI TUKAR SINI TUKAR SINI tu and ganti dengan link yang kamu2 nak masokkan tadi. senang kan?




<center>
<center> </center><table border="1" cellpadding="1" cellspacing="0" style="text-align: center; width: 500px;"><tbody>
<tr><td valign="top" width="100"><div align="center">
<iframe height="100" src="TUKAR SINI TUKAR SINI TUKAR SINI" style="border-bottom-style: none; border-left-style: none; border-right-style: none; border-top-style: none;" width="500"></iframe></div>
</td></tr>
</tbody></table>
</center>




try ok. salam :D