Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, March 5, 2011

we are not sarcastic - we are hilarious
we are not annoying - we are just cooler than you
we are not bitches - we just dont like you
we are not obsessed - we are just best friend


hye darls. dis week aku macam boring sebab banyak class cancel. dah biasa busy so ble ade byk sgt free tym rasa macam tak best pulak. hahaha. padahal buahhati dah bising dah aku ni tak reti duduk rumah. deng! tak kesah.

so ari kames lepas, ttbe Sean ajak meet up. punye laa excited sebab dah lame gle tak jumpa darls aku. mula2 plan aku nak tunggu sean datang shah alam. then kitorang nak lepak sunway ke. tp bila pikir2 macam susahkn sean tros tukar plan pgi sunway je. tapi ble dah jumpa, kitorang tkar plan lagi. nak pergi UM pulak sebab nak jumpa Ery. yeah. bole jumpa Rabit sekali.

biasa laa kan. dari kecik2 kitorang duduk same2. so ble masing2 dah besar, and lame tak jumpe, sure banyak gle cerita yang klua kan. haha. aku paling rindu perangai diorang. gila. bising. cerewet. tapi aku suka.

well, disebabkan ery nak cuci kereta dekat smewhere yang aku tak tau dekat mane (tapi tempat tu dekat dgn kfc) kitorang pon decide nak pergi kfc. saje nak lepak2 sambil makan2. kesian sean tak lunch lagi.

dalam kete sean. tym ni sebok nak ambik semua org. :D


kfc petaling dah jadi macam dewan melati. haha.


3/8pax. bole?


sayang diorang sangat.


ery tlg ambik gamba. hehe


ery, tina, rabit, aqma, shazrin, ckin, sean, shus, aku



9