Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Monday, August 15, 2011

I'm really good at not paying my bills. They all say "OUTSTANDING!"


hye darls. quote dekat atas tu joking je ok. takde kena mengena dengan aku. all my bills will be successfully paid every month. successfully ok. successfully. btw, last few days, masa jalan2 dekat jusco tetibe teringat yang kereta aku dah tak wangi dah. so terpaksa laa tinggalkan kejap bahagian baju raya tu.. tapi disebabkan aku clumsy skit dat time, dah dua tiga kali jalan pon tak jumpa jugak perfume kereta yang aku nak. masalah kan. kesian orang yang teman aku. nasib tak angin.hahaha.

and we end up pergi watson je. sebab time tu, watson je depan mata. *dah ilang sabar senarnya. puas jugak laa aku round watson tu. dari nak beli perfume kereta, aku terbeli barang2 lain yang senang2 buat duit melayang. sampai2 depan counter, masa cashier bagtau total amount yang kena bayar, terbeliak jugak laa mata ni. "watson je kot..sini pon boleh abes duit ke?" owh yes, BOLEH. kalau korang jadi macam aku. :'(

then, cashier tu offer untuk beli watson membership card. 12 engget you. sape xde sila beli. banayk benefits kalau jadi member. :D *kne minx upah kt watsons sebab tolong promote. lalala



actually dah banyak kali dah cashier offer aku tapi entah apasal tangan ni gatal pulak dis time. tak sedar diri dah over limit. hahahaha. sebab malas nak soal jawab dengan cashier tu, aku pon beli je laa. and aku dapat laa the vouchers yang banyak giler tu. TAPI LAGI BANYAK YANG AKU TAK PAKAI DARI YANG AKU PAKAI. :(



tak tipu laa. memang banyak giler..


but above all, rm12 tu untuk seumur hidop. xde laa membazir sangat. tapi after ni kena shopping dekat watson je laa. 200 points = rm1. ok laa kan. dari tak dapat ape2. hahaha. more info bole tanye sendiri dekat Watsons Malaysia. till then. salam. :D