Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Thursday, August 11, 2011

When Allah forbids something, He forbids all means and channels that lead to it as well.


hye darls. salam ramadhan again. hopefully dis ramadhan dapat bring something to make us a better person. :D

sure kamu2 dah tau pasal JAIS buat inspection dekat gereja after dapat aduan yang ada program untuk murtadkan orang2 Islam. caranya, pihak gereja akan tolong orang2 Islam yang dalam kesusahan or kesempitan hidup. aku rasa, pihak gereja takkan suruh orang2 Islam nih murtad terang2. instead diorang guna cara halus especially our mindset sampai orang2 Islam rasa ada agama lain yang lagi bagus dari Islam. yelaa, orang Islam pon tak tolong saudara sesama agama, orang bukan Islam pulak yang banyak amalkan ajaran Islam kan...


ikut apa aku baca, masa Jais periksa tu, ada makan malam muhibbah. aku tak berani nak buat andaian apa2. even some say kalau minum holy water boleh hilang aqidah, tapi aku harap aqidah umat Islam tak semurah harga air. kita letak iman pada hati bukan perut :D and aku pon tak tuduh mereka2 yang terlibat tu dah minum holy water. btw, aku rasa dis article bagi quite helpfull explaination pasal holy water nih. KLIK.

one more thing, if kamu2 nak tau, ada another way yang orang2 bukan Islam buat untuk sebarkan ajaran diorang. try follow this few steps:



1. bukak new tab
2. pergi any blogspot yang kamu2 suka ex:GADISBELAKANGPINTU.BLOGSPOT.COM
3. buang 'S' dekat 'blogspot' tu and tekan enter
4. tgk korang pergi website ape.



aku dah try nk masokkan dat page dalam post nih but then dapat notification yang this is a blocked page and spammy. how tricky..doa laa satu hari nanti ade orang Islam yang pandai bab2 IT ni dapat tukar dat link untuk connect dengan mana2 Islamic page. Insyallah. till then darls, harap kita dapat ambik iktibar. salam.