Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Wednesday, August 10, 2011



When I was a kid, I didn't have a laptop, iPod, Blackberry,Iphone, PS3 or iPad. I played outside with friends, bruised my knees, made up stories and played hide and seek. I ate what my mom/ caretaker made. I would think twice before I said "no" to my parents. Life wasn't hard, it was good and I survived.



hye darls. sekarang banyak pulak orang buat quote dekat atas as status fb. including me sebab of course aku bangga dengan cara buahati besarkan aku. :D tapi cuba bayangkan satu hari nanti, bebudak yang maen Ipod, Blackberry and PS3 ni buat status yang lebih kurang sama... but to me, there's no issue. sebab nabi pon pernah cakap "didik anak kena ikut zaman.."

btw, ingat tak aku pernah cerita pasal iman,umairah n aisyah. 3 budak debab yang aku sayang giler. hehe. well, last 3 days, buahati ajak balik Johor. sebab nak tengok kubur arwah atok and nenek. so, dapat laa jumpa bebudak nih. wuuu~~ lepas rindu..

sampai2 je, tros ambik aisyah nak bawak jalan2 dekat bandar. dis girl, petah giler cakap. macam2 membebel dalam kereta. and her voice halus sangat.



menggedik tym tunggu buahati beli barang untuk buka. haha


dat night, kitorang berbuka ramai2 dekat rumah mak ngah. noe wat, masa buka sunnah nabi kalau kita suap2 kurma dekat orang. lepas ni try laa.



buahati ambik gamba dengan umairah n aisyah. comel giler. geram aku tengok. aisyah ni ade bakat jadi model. hehe



sweet boy yang belah kiri tu laa iman. dah kurus sekarang and maken HANDSOME!!! arghh!! jatuh cinta aku..



pagi2 dah kejot aku nak ajak pegi playground. serious semput jaga 2 orang ni..semua benda pon nak berebut. naseb cute. haha.


the next day, turn iman n umairah pulak dapat jalan. pergi kotaraya sebab aku nak shopping untuk raya. hahaha. umairah nih serious caring giler. if dia tak nampak buahati sure dia tarik tangan aku nak cari..takot laa kalau buahati ilang. hahaha.


then, kitorang singgah dis place. dalam mulot umairah tu ade coklat. tu yang tembam semacam. haha.

last but not least, aku harap, kamu2 sudi nak sedekahkan al-fatihah untuk ARWAH MUHAMMAD AZIZI bin TAMYIS, ayah aisyah, yang meninggal raya kedua tahun lepas sebab kanser. al-fatihah. salam.