Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Thursday, May 26, 2011

If money grow in trees, girls wouldn't mind dating monkeys..


hye darls. dah tengok running man? haha. cik tot tengah download kn episode 40 untuk aku. ececeh. ni yang sayang cik tot. pastu siap nak ajar aku tengok we got married lagi. haiyaa. kjap lagi abes mengamuk buahati sebab bill melambung. lol.

btw, tadi ade orang tanye macam mane nak download running man. haiish. nape tanya aku? bukan aku pandai pon bab download2 ni. selalu pon aku copy orang punya je. huhuhu.. tapi sebab orang dah tanya kan. aku pon tanya laa cik tot. senang je..meh sini aku ajar pulak..

firstly, pgi dulu dekat speed bit ni.








then, just tekan button download yang kaler ijau tu.



bila dah siap download, just click RUN macam biasa. then akan ade klua ikon dekat sebelah button favorite. ni klau guna google chrome laa. klau guna mozilla or internet explorer aku tak tau. haha.

cik tot cakap pakai speed bit senang. another thing is, kalau pakai speed bit ni bole download video tros. xyah bukak link dekat tempat laen. even video dari facebook pon boleh. click je dekat ikon speed bit tu.

ok laa. taa.