Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, May 8, 2011

You are lucky enough to be different,
DON'T EVER CHANGE!!!


hye darls. to all hot mommas yang bace entry ni, i just wanna wish you HAPPY MOTHER'S DAY..muaah:-*

well, mother's day kali ni aku sambut biasa2 je. sebab buahati saya tengah demam. so tak berkesempatan nak kluar dan mencari hadiah. nak ajak buahati pergi tgk movie or spa or just jalan2 pon x boleh. huhuhuhu. tapi unplanned moments are sometimes better than the other. kan?

alhamdulillah semalam buahati macam sihat sikit. so aku buat muka cover2 tak rasa bersalah capai kunci klua rumah. takot woo. kang kalau ttbe klua ayat macam "ibu saket pon kau tak pandai duduk rumah..." camne nak jawab? hahaha. tapi relax laa. buahati saya cool.



thanx ibu masakkan saya ayam tiap2 hari



yang comel itu adalah saya
yang merajuk di belakang itu adalah cik tot



thanx ibu sebab tak pernah rimas dekat saya yang suka melekat



ibu kuat dukung saya selalu..hehehe


dengan masa yang sekejap tu, aku sempat pergi jusco je. dalam hati mmg ingat nak beli card. owh aku tak tanye pulak buahti aku nak ape. sebab aku tau dia nak kitchen mixer. BRAND KENWOOD. yang harganya lebih seribu. hahaha. tak mampu den.

lama kot aku carik card untuk buahati. adalah laa dalam sejam setengah. ingat nak beli yang besar kasi gempak sikit. tapi nanti camne nak bawak masuk rumah. so last2 i found this cute thing.


frame dalam buaian. and a pinky card.


aku letak atas meja makan masa buahati tdo. then tros masok bilik. tepat pukul 12 dengar buahati batuk2 sikit. lepas tu ade orang ketuk pintu.

alaaa....aku lupa nak capture gamba buahati masa aku bukak pintu. serius buahati aku terharu. merah kot mata dia. then buahati tros pelok aku. and we spent the night looked at old pictures together. can you imagine how meaningful it was?

lastly, aku nak share tgk video kt bawah. IT'S ALL ABOUT LOVING OUR PARENTS - KARAN JOHAR.



salam. :)