Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Tuesday, May 31, 2011

True love is like a ghost.
Everyone talks about it, few have seen it.


hye darls. weekend lepas amoy datang rumah. before dia balek tapah, dia singgah sini dulu. hehe. rindu gle dekat dia. and yani dengan faezah. haiish. dah lame tak jumpa diorang. borak2 gossip baru. haha.

btw, masa amoy ade, kitorang klua jalan2. then dia ajak tengok movie. KARAK! support sket cte melayu kan. kamu2 dah tengok?




kalau belom, meh tengok trailer dlu.


aku tak berani pon nak tengok cte hantu actually. dalam cinema pon aku tutup mata. hahaha. tapi part awal2 laa. sebab cte ni takde la seram sangat. kalau bagi aku judge, aku rasa dapat 3 stars je kot. bukan nak rendahkan filem melayu tapi bagi aku cerita ni terlalu remeh. haha. kejam x?

aku tabik sound system cerita ni. macam orang selalu cakap laa, bunyi2 tu yang banyak tolong. sebab banyak bunyi2 pelik tu aku jadi takot. amoy pon takot. hahaha. tapi dari segi acting, aku rasa macam rimas pon ade, rasa malu pon ade. especially bila ade pak cik yang cerita tym awal2 tu guna same intonation macam filem merong mahawangsa. and one more thing, bila tengok anak melayu berlakon macam dah takde harga diri. tapi dat since takde laa strong sangat pon. kalau fina nak potong pon ok je kot. lol.

btw, kalau kamu2 ade masa free, pergi laa tengok movie ni. and nilai sendiri. havva nice day, dalrs. salam.