Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Wednesday, May 25, 2011

Life is designed to kick your ass.
So you better run..run..run..run..



hye darls, lame gle aku tak update. bukan sebab busy dgn study or other things. tapi sebab cik tot bagi aku tengok running man. haha. so everytime aku bukak lappy, 1st thing yang aku buat adalah tengok dis show. even dah online pon bole lupa. siyes best, wa cakap lu. if kamu2 minat korea sure kamu2 tau pasal this variety show and mesti faham kenapa aku bole addicted. lol.


tadaa.. ni laa orang2 kuat running man.


ok. kalau kamu2 tak tau or belom tengok running man try la tengok. mesti addicted and gelak giler2. :) sini ade links untuk running man yang dah siap dengan english substitles. kamu2 bole download sendiri dekat isubs, takpun bole carik dari our biggest country, facebook, or bole jugak dari dramastar.

have fun with the show darls. salam