Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Monday, January 3, 2011

Be strong like Monday! Even when the whole world hate it, its always come right on time, again and again. :)


teeet!!!!!!!!!!! cuti dah abes. huhuhu. semalam aku sembangat gle nak start new sem. siap kemas bilik + iron baju + buat ape2 yang aku rasa malaaaas je nak buat before this. then, tak sampai pukul 12 dah longlai dah. naseb laa bilik aku best siap air-cond lagi. potpetpotpet tgh2 malam tros zzzz. hahaha

pukul 6 pagi, ibu dah ketok bilik. tetiba rasa sembangat ilang. LOL bole tak bagi aku tdo lagi 2 jam. pliss2. :( dengan mata yang terbukak cukup2 nak tengok jalan, aku pon capai towel. bermula la hari isnin yang paling dibenci oleh sebahagian besar kanak-kanak macam saya. hehehe. tolooonglah. sikit hari lagi ko dah dikira orang tua ok.

ibu cam biasa rajin layan kerenah aku pagi2. siap panaskan murtabak lagi. ni murtabak special yang macam spor punye tau. tapi ibu beli dekat2 pantai lido je laa. nampak spor dari jauh je. hahaha. sedap2. dekat kl memang tak jumpa. tapi sebab aku makan lambat sangat, ibu pon dah warning, "adek, cepat laa. nti jam susah pulak.." yelaa2. nak gerak laa nih.

6.50 pagi
kalau ade anugerah pelajar yang selalu datang awal, agak2 aku boleh menang x?


sampai2 s.alam aku singgah rumah suraya dulu. segan kot datang rumah orang pagi2 buta tapi bantai je laa. haha. mak suraya buat kan roti pratha. eyh, ko ni xde kje ke? dtg rumah org tau makan je.. dekat2 pkol 8 baru laa kitorg gerak g uitm. masok dari pintu depan sebab pintu belakang confirm jam. 1st time blaja jalan around shahalam kan. dengan byk pusing2 + kne buat banyak u-turn, sumpah aku tak ingat langsung jalan hari ni. :( lepas ni kna laa blaja pasal jalan pulak.

dah sampai fac, tengok semua orang aku tak kenal. pgi pejabat pentadbiran aku kne tolak g pejabat akademik pulak. ade pak cik pejabat tu cakap, kalau ade kelas hari ni, masok lah. hmmm pak ci. course pon saya tak register lagiiii. nak masok kelas mana ni. huwaaa!!. lepas tu pak cik tu selamba je cakap "kalau tak tau, awak datang esok laa. ade perjumpaan dengan KP" "abes ari ni tak de pape ke pak cik?" "ari ni takde pape" lpas tu entah mane datang berita kena pergi dewan pulak. huhuhu. kalau setakat nak buat orientasi timakaceh je laa ek. saya mintak diri dulu. tak sanggup nak tunggu.

kelua dewan kne ramai2. bagi havoc sket. hehe
nampak x sape yg pegang stereng tu? haa, tu la pasal jue happy..


popular lak si gembira ni. lpas ni jgn rmai dah laa..


5 pinggan licin atas meja,
ni laa pirana2 kesayangan saya.


masa makan memang best. macam2 cerita keluar. gelak sampai saket perot. haha. psst. pah, rindu orang2 dekat tapah. sapa rindu pah? lame gak dekat sini. then bila timbul cerita pasal duit semua orang nak balik. duet ptptn dah masok laa kan. shopping time bebeh.
wani: azam tahun ni kita nak kurangkan shopping
aku: i baru niat nak beli bag guess.
wani: eyh!! menghasut!!
najwa: tolong lah emma. membazir kot.
aku: ok2, i janji tak beli hari ni. esok tak tau lagi..
hahaha. esok kne jumpa diorang. nak buat sesi kaunseling lagi. :D

then semua balik rumah sewa pah. sebab smewhere around there ade kedai jual shawl. murah2. kalau mau murah kena promote dekat facebook. hahaha. korang g laa usha2 kedai ANGGUNKLASIK ni. bagi aku kedai tu ok laa. bisnes tak cekik darah.

byk gak aku buat hari ni kan. tapi nak cerita sampai sini je kot. sebab next post nak cerita pasal penjagaan kereta. special dedecation to pah. abes berasap kereta. haaiih.

salam.