Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, January 30, 2011

Everything happens for a reason, so does the reason for not doing homework...hehehe


hye darls..mintak maaf sebab aku dah lame tak update blog. stamina dah tak kuat macam zaman muda2. huhuhu. dulu bagun pagi pukul 6 tdo pukul 12 malam tapi ok je. maintain happy je the whole day. sekarang bangun pagi pukul 6 tdo lebih sikit lepas 12 tapi kejap2 penat. hmmmm minum susu anlene pon macam takde effect. :(

ok2. ignore je luahan perasaan seorang tua di atas. sebab post ari ni aku nak suggest websites yang harap2 boleh jadi reason kalau kamu2 tak siap homework or assignment. tapi jangan cakap aku yang ajar k. hahaha.

kalau kamu2 perasan, zaman sekarang orang dah tak main dah citer2 bollywood even kadang2 macam best layan malam2. espcially cter2 lame. hehe. tak tau laa kenapa. aku yang dulu sanggup stay kat common room sebab tengok cte hindustan ramai2 pon dah lame tak layan. cter last yang bagi aku best, tu yang amir khan berlakon tu. 3 idiot. ok cter tu mmg banyak pengajaran. sumpah tak menyesal. :D tapi as substitute untuk cter hindustan tu, orang sekarang lagi suka tengok korea. maybe sebab cter korea sweet n tak jiwang sangat. cool laa konon. sesuai dengan teenagers kan. kan?

so ari nih, aku nak suggest si maaduu ni untuk kamu2 yang memang suka tengok drama online. dis website tak kne block dengan uitm ok...hehehe so kekadang tym boring2 dalam lab tu aku online laa kjap. sebab aku rasa system dia laju. so tak payah laa nak tunggu lama2. bole tengok terus.

aku tak sign up. so tak tau ape kepentingan sign up. tapi kalau kamu2 nak buat account sendiri pon bole jee. free of charge. akan dapat lagi banyak benefit kot. so sign up laa. ikut je simple steps tu k.

selain maaduu, kamu2 bole jugak pergi mysoju. this websites ade banyak other choices. bukan setakat korea je laa. jepun n hongkong pon ade. tapi tu laa system dia dah berat, so kadang2 buffering tu lambat pulak. tu yang malas nak tunggu tu. ngee~~

ok laa. have fun tengok drama online. salam. :D