Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, January 15, 2011

Don't ask me why I woke up so late . . . Its called Teen Hibernation! :P


masa kecik2 mesti kamu2 pernah pergi tengok magic show kan? and dengan excited nya tanye makabah camne magician tu buat. tiba2 keluar burung laa. keluar bunga laa. haha. paling best kalau magician tiba2 hilang. invisible. semua orang macam terkejut. gosok2 mata sikit. bila magician keluar balik, ramai2 tepuk tangan. WOW!!

pernah tak kamu2 rasa nak jadi invisible kejap? alaa, macam magician tu. especially ble kamu2 buat salah and takut kena marah. haha. tapi sebab kita manusia sejati, tak boleh laa invisible kan. nyorok boleh. LOL.

tapi actually ade je benda yang kita bole buat jadi invisible. contohnya macam tulisan. tak caya?

meh sini aku nak share satu secret.
actually, aku baru je tau cara nak hide tulisan. contohnya macam yang ni. kamu2 tak nampak kan? kan? hahaha. lepas ni aku ajar camne nak maen hide2 ni. so, kalau ade pape gossip ke, bole laa buat camni. nanti orang tak faham. or kalau kamu2 nak tulis nota tuuuut. kasi cair sikit sama itu olang. hahaha. apa aku merepek ni?

eh jap2. aku tak gila lagi tbe2 nak gelak. n ni bukan typo. aku tak tekan space banyak2. tempat kosong tu pon bukan untuk kamu2 isi macam jawab exam darjah satu. hahaha.jap2. jangan pening. ni laa yang aku nak share ari ni.

cuba kamu2 hightlight dekat tempat kosong tu. alaa. macam yang selalu buat tym nak copy paste dari tenet tu. nampak tak ade tulisan dekat situ? hehe. jangan marah eyh aku merapu kejap. :D

nak tau macam mana nak buat camtu? senang je actually..
1st step. pergi site html.
2nd step. copy code ni.




3rd step. part yang ade XXXXX tu boleh delete and type laa anything yang kamu2 nak type. psssst yang tak nak orang tau. hehe.

senang je kan? kalau nak orang baca, as aku cakap tadi. just hightlight dekat tulisan yang invisible tu. ok darls. have fun..:D

salam.