Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, January 2, 2011

Things always change for the better

rumah dah sunyi sebab cik tot dah balek. hehehe..tadi petang, at 3.20 pm, kami satu keluarga gerak pergi station bus dekat shah alam. kakak nak balik kolej dah. hmm. awal2 tu dia macam buat perangai jugak. taknak kemas bag laa, siap pon lambat2. sedih kot nak tinggalkan rumah. ecececey. masa tunggu bas pon muka masam je. muncung2 macam kalah idong pinocchio. haha. klaka.

masa kecik2 aku ngan kakak selalu gaduh. siap tarik2 rambut lagi. tapi kalau ibu dah angkat rotan, nti kakak terus lari sambil jerit kat aku "masuk bilik cepat!! jangan keluar sampai ayah balik!!" tapi sebab aku terkedek-kedek lari, kena jugak laa satu dua libas. saket woo. sumpah tak buat lagi. haha poyo. sampai sekarang pon still gaduh.

kalau ade orang dengar cara aku borak ngan kakak mesti tak caya kitorg adek beradek. tapi tu laa yang best.
aku: "weyh, aku benci kau!"
kakak: "kau ingat aku suka kau!"
aku: "pergi laa tempat laen. aku tak suka la duduk sebelah kau!"
kakak: "ade aku kesah?!"
sebol gak nak menyelit sebelah aku. hahaha. dari kecik kot. kakak suka duduk sebelah aku. maklumlah wangii~~. si buah hati memang tak kesah pasal kitorg. dah faham sangat dah. bak kata ayah laa "diorang ni, kalau jumpa gaduh. kalau tak jumpa carik. haiih"

ni masa last time g shopping ngan kakak. dalam bag plastik tu ade high heels 5 inches.
aku: biasalaaa..cik tot..hahahaha


well, kakak pon dah balek kolej. esok turn aku pulak bersesak-sesak dekat uitm s.alm tuh. manusia2, kenapalah ramai sangat? untuk kawan2 yang dekat tapah, have fun. nanti nak buat trip konvoi g sana. tunggu kitorg tau. buat yang sama ngan aku dekat shah alam, gud luck..study sme2. aku nak try dapatkan DL balik. amin~~