Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, December 12, 2010

Do not watch big band performances on TV. Too much sax and violins..LOL


tiba2 rindu zaman macho dengan STF BAND. bangun pkol 5 pagi then jogging around school compound. lpas tu kne buat seat-up n pumping. duh..everyday berjemur tgh panas. muka itam mak aiiiih. berbelak2 pulak tu. naseb takde panau. haha
dulu aku percussionist. utk outdoor aku maen drum. tp tak terror pon. haha :)

batch aku ade 8 orang: aku, sean, leum, anthon, nojie, nuha, ery, farhah. dulu kitorg rapat gila tpsekarang dah lama tak jumpa. last aku jumpa leum awal tahun ni kot. tu pon sbb rumah leum dekat dgn kolej aku. time reunion aku tak dapat sebab dah dekat raya. family comitment. ceh alasan biasa.. then ari tu sean n anthon ajak pgi paintball tp aku tak boleh pgi..again sebab family comitment. haha.

insyallah, 18 aribulan nanti aku nak hang out dengan diorang..miss u babes so much..muahhh

8pax


keluarga percussion. ni masa aku f4

ni masa dinner f5 dekat hyatt regency
tp sekarang hotel tu dah jdi thistel hotel.