Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, December 25, 2010

Wanting to lose weight, but still eating a lot of crap hoping the pounds will just disappear magically..hihihi


senyum lebar atas sofa. sedang telantar kekenyangan. hahaha. buruk perangai aku. well, tadi ade sedara from jb datang. Tok Timah and family. so ibu punye excited nak masak sampai semua kne jadi askar. hehe. tapi best ape2 langgar2 orrg dekat dapur.lpas tu action sket macam periuk ibu nak pecah. comel tengok ibu gelabah. haha

ari ni ade 5 jenis lauk. sup tulang+daging, sambal udang+telur, ikan goreng, tauhu goreng, sayur kobis+karot, and sayur "longkang". hahaha. actually ibu suruh bersihkan sayur tu. pastu aku tanye laa ibu "ibu, ni sayur yang tumbuh tepi longkang tu ek?" pastu satu rumah gelak n cakap aku mengarut. eyh betol laa. aku selalu nampak sayur ni dekat tepi longkang ngan parit. tak tipu laa. :'(




*igt nak google gamba sayur longkang. tapi takpe laa.
kang ade plak yang cancel niat nak makan sayur ni lagi..hahaha




lebih kurang pukul satu, sampai laa 2 kereta dari johor depan teratak kecil aku ni. dia datang *ting ting ting* dengan lenggang lenggok nya..haha. kalau family ibu memang riuh laa..even baru jumpa semalam pon tapi semua bg reaction macam jumpe time raya je. aku jengah2 atas meja, makan memang dah lambai2 "meh makan meh" ok2. tu bukan untuk aku. so sila bawak diri ke dapur untuk senduk nasi dalam bekas kaca. nasi pon dapat mangkuk special tau.

best tengok orang makan. rasa macam segala penat lelah memasak dari pagi terbalas. ok, aku tau bukan aku yang masak. tapi aku tolong ibu masak. sikit. :P nasi abes 2 periuk. fuhh. kalau bukak restauran sure laku. n dekat sni nak say thanx dekat ibu sebab belikan aku tong air. kalau tak sure kaunter air x stop kje dari tadi. hehehe

sekarang semua orang dah balik sebab dey all nak g sunway piramid then malam nti nak g tengok lampu. ibu n ayah pon kelua g rumah orang kawen. kakak dah practice kuak lentang depan tv. hahaha. aku? nak shut down laa ni.

taa. x sangka aku pon raya hari ni. siap buat open house lagi. haha. salam