Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Thursday, December 9, 2010

life's like walking on a sandy shore, feel the soft sand, and then, OUCH! a crab got you!


teringat pulak dekat lagu yang selalu keluar dalam tv "walau kita dihadapkan dengan pelbagai pilihan, mengapa sering terjadi, pilihan tak menepati? hingga amat menyakitkan, menghadapi masa depan..seolah telah terkubur sebuah kehidupan yang kudus."


post kali ni mmg macam sedih sikit..sebab taktau nak curah perasaan dekat sapa..masa kecik2 dulu bole conteng2 atas kertas tapi sekarang dah ada pensil tekan2..so tekan dekat sini je laa..:)

ingat lagi kalau gadoh dengan kakak n rasa nak menagis aku selalu nangis dalam bilik. marah2 depan cermin..konon2 practice laa nak gadoh tapi lepas cool sikit selalu macam "alaaa..lupakan je laa..kakak sorang kan.."
pernah sekali aku tulis sajak untuk kakak. tajuk nya DIAM TANPA BICARA. kalau bagi budak form5 kaji sajak tu sure dorang suka..tema jelas dan nyata..DIAM!!


ceh..introduction panjang sebab nak control emo..padahal nak meletop ni..

alkisah nya...
plan ke Jakarta kena cancel. ada masalah last minute macam ni.. aku memang tak tau nak buat apa. marah + sedih + kecewa = apa ya? rasa macam takde makna susah payah aku ulang alik dari klang-s.alam-kl. buang minyak, buang duit, buang tenaga. ending yang macam ni mmg sometg yang unexpected. kalau dekat india rasa2 nya ada jugak pawagam kena bakar..haha

bila ramai yang tanya apa cerita? siapa yang salah? kenapa bole jadi macam ni? aku tak tau nak respon macammana. meletakkan kesalahan atas bahu sesorang bukan senang. tapi nak telan sendiri semua benda lagi perit dari yang engkau2 dapat rasa. macam bergadai masa depan. macam nyawa tak dapat diselamatkan.

bila aku tarik nafas dalam2 cuba mengeluh dan berharap semua itu hilang..semua tu tak mudah macam tu kan?

senyum..

tapi kena laa berlakon tenang. sebab aku dekat johor. family comitment. tak fair pulak kalau nak emo tiba2. nanti tak pasal sume orang pon tumpang emo. dan paling penting, sebab esok ada something yang buat aku tak bole bernafas dengan tenang. RESULT!!!! haiih..

doa yang terbaik untuk aku. sebab itu je yang aku mampu..:)