Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, December 26, 2010

My thoughts are free to go anywhere, but it's surprising how often they head in your direction.

im a person that appreciate privacy with all my heart. hehe. intro bg jiwang sket. lebih kurang sebulan buat blog ni, visitor yang dtg agak memberangsangkan. diam2 dah beratus jugak laa yang datang mengintai. hehehe. tak baik tau. nanti tumbuh ketumbit. jgn notty2 darls..so biasa laa bila ramai tetamu, byk jugak respon yang dapat. formspring pon banyak soalan yg lebig kurang sama je..so better jwb dekat sni kan. antara soalan yg popular (gedik gle nk popular jugak) ade yang tye, asal x bole comment dekat sni? asal tak bole follow? asal blog ni macam private gle? ok2. jawapannya mudah. sebab ini blog saya. :D

blog ini saja dibuat untuk mengisi masa lapang. and nak share anything special with u guys out there. but this is my personal thought. a place for me to speak my mind that hopefully dapat bg usefull information for others.

n i will be honour if u guys datang sni n read my posts and then smile. i feel good if i can brighten ur day. or at least a moment of ur day. so, singgah2 laa selalu. sebab nanti aku sembangat nak update blog ni. hehe

sekarang, rakan2 blogger tengah excited nak buat mobile application dekat ovi store. so nanti, bole laa peminat2 (sila ignore perkataan ni) download blog dari ovi. huhuhu dah laa aku selalu carik free application dekat website tu. sure lepas ni banyak dengan blog je..:( so far, aku tak terasa lagi nak join buat mobile application. kenapa? because i said so. haha. nampak sangat aku ni ala2 berangan nak jadi bossy kan. LOL. tapi, kalau kamu2 rasa nak join blogger ni bole laa get started. make sure, blog korang gempak gle tau. nanti bole laa aku pulak intai2. hehehe.

one more thing, blog ni takde laa private gle. sebab anyone can see the content kan? hehe. so enjoy intai2.
salam.