Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Friday, December 24, 2010

eat a lot..wif my girlfriend time makan...hahaha :D



sje je nak bagi kecoh dekat sini, ni girlfriend tme makan saya. ULFAH NAFIS
actually sje je nak tengok formspring tadi..ttbe nampak soalan tak berapa nak kiut ni..hehehe. so sementara buang masa depan lappy kesayangan better buat someting untuk MY GIRLFRIEND TIME MAKAN.

pah ni seorang yang sangat2 tak de emosi. buat laa drama camne pon balek2 dia jwab pendek gle. so tros rasa menyesal cakap banyak tadi. hahaha. tapi pah baik, sebab rajin layan aku. ade one time aku cam takde mood, so abes je kelas aku ajak jalan2. padahal tade g mne2 pon. pah seperti biasa suruh singgah dekat mc d. haha. malas layan aku laa tu. then malam aku still sengal nak g jalan2. tapi dis time adam yg drive.

masa kete aku kena tarik, aku cakap dekat pah, jom g jalan2. pah dengan baik hati nya siap ajak syimir pgi 7eleven. and aku duduk belakang feeling gle tengok lampu. hahahaha..kantoi ade hobi pelik. eyh pelik ke?

masa exam insurans, mmg tension gle sebab soalan susah. abes je paper, aku ngan pah tros g makan dekat restauran kuah desa. huhhuu tak rasa bersalah langsung tak blaja betol2. deng! and paling gle, kitorg punye bill almost rm20. nasi siap tambah. naseb abg kedai tu dah macam paham. hahaha

btw, insyallah next sem, cik pah ni pon buat fast-track sama ngan aku. hehehe penat tau hasut budak sorang ni..tapi since aku dok rumah so masa utk makan dengan pah terpaksa dikurangkan. :(

well, itu la cik pah kte..