Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Thursday, December 23, 2010

Life isn't so easy as it seems,
but it's not so difficult as we think.

finally, lepas 3 hari berulang-alik dari klang n shah alam, kerja yang selama ni dah sibuk tanya bila nak siap, huh? dah pon selesai. hehehehe..seriuosly, its a FUHHHHHH. tadi pagi, tros bkak lappy..edit2 sket gamba yg nak bg dekat HEP. then tros siap2 n msok kete. jangan lupa baca doa k. ibu cakap benda tu wajib so ALLAH akan melindungi kita. tapi aku tak baca doa naik kenderaan sebab masa kecik2 aku tak tau. so ibu cakap baca surah al-ikhlas. imagine macam buat pagar. insyallah, akan selamat. amin.

bawak kete macam taknak laju pulak kan..haha konon2 dah pro laa. weyh sedar diri sket ko bukan bawak kete lumba. deng!! ade orang cakap aku bawak kete macam lelaki. hahaha nak bangga jugak. :P dari klang nak g shah alam kalau ayah yang drive tak de laa jauh sangat. maybe sebab aku dok belakang n sempat laa jugak cuci mata tengok ape2 yang ade kan. tapi kalau drive sendiri, tambah2 dengan jam memang macam lama duduk dalam kete. aircond yang tak kuat tu pon terpaksa di-slow kan. aku tak cukup lemak ke? acecece bagi alasan nak makan lagi je ni..

then, macam nervous sket nak masok uitm. ok, ni bukan nervous macam jantung berdegup kencang time jumpa buah hati k. ni nervous sebab selalu sesat dalam uitm tu..msok pintu belakang ttbe dah sampai pintu depan. pastu pusing lagi satu round pon tak jumpa tempat yang aku carik. pastu klua balik n pusing lagi sekali dengan harapan sejarah takkan berulang tapi macam takde beza..membazir minyak je..haiih..

tapi sebab kerja kena beres ari ni jugak, aku pon hentam je laa. pusing pusing pusing, lastly jumpa jugak kolej ***. kamu2, tolong sket ye, i datang sni bukan nak mengedik dengan bebudak ***. oooops, dorang takde pon. sume dah balik cuti. i dtg sni sebab nak jmpe Mr X. atas urusan kerja ya bukan saja nak ngada2..haha dengan hati yang relaks (poyo gle) aku pon masok opis Mr X utk minx his signature. ala2 peminat jumpa artis gitu. then borak2 sket. dia tanye how was the trip and aku pon bagi laa report serba ringkas.

ok tak bole lame2 sebab nak kne jumpa bendahari. gagaga.ni 1st time jumpa bendahari sorang2. selalu ade enchek ydp n enchek timbalan ydp. tempat tu punye bukit mmg kne gear 2 je. tu satu hal. untuk orang yang lemah bab2 bukit ni camne laa nak parking. kalau park kete dekat car park mmg jauh nak jalan. lemak aku kan tak cukup. so kne simpan. hehehe.

lepas jumpa bandahari, kena g pejabat hep pulak. tempat ni lagi satu. parking senang tp nk klua susah. especially untuk orang2 yang lemah bab reverse macam aku.jap2 nak tye sket? ko ni panai drive ke tak senarny? lagi sekali kena tembak. deng!! well pgi pejabat hep takde laa horror sangat sebab semua orang pgi kursus. so jalan pon macam dunia ini ana yang punya. haha. so lepas hantar report segala, abes laa misi untuk hari ni.

alhamdulillah, semua dah settled. untuk beberapa hari sebelum start sem baru aku tak yah laa pgi uitm shah alam lagi. nanti boring pulak kan. asyik sesat je...

owh dats all nak cte. nonsense ey? hehe tak baca pon takpe.:D