Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, December 18, 2010

Sometimes, you should close your eyes
so you can see..

ade kamu2 yang di luar sana suka bace blog? yang ini one of my fav blog. PUISITEPIJALAN by FYNNJAMAL. bagi aku titipannya jujur. maybe coincidence tapi kadang2 entri2 fynn kena dengan mood aku. especially kalau aku marah. so i can have some time to cool down. n think rasionally. takde laa marah2 tak tentu hala kan. n banyak entri fynn yang bukak mata aku tentang indahnya dunia atau kejamnya manusia. yang paling best, entri fynn sweet sangat. macam lagu 150juta


suka?

well, hari ni aku jumpa notes baru fynn. tentang LELAKI

aku cuma teringat tentang lelaki2 sekeliling aku yang cukup sabar dengan perempuan. buatlah salah besar mana, selagi kau perempauan, belum curang, mereka sedia maafkan. merajuklah selama mana, mereka takkan berhenti dari terus memujuk. masaklah setawar mana, mereka sudi habiskan. atau paling comel pon, mereka senyap2 ke dapur dan tolong sedap kan. :D

aku rasa aku belum cukup menghargai lelaki. kalau kamu2 luar sana juga macam aku, jangan malu2. 1st step, diam2 pergi dekat ayahanda n cakap
"I LOVE YOU, AYAH". usah kesah dengan reaksi mereka sebab lelaki kan. mesti cover2. acececehh

buah hati sampai mati..


mau share cerita lelaki terhebat dalam hidup kamu? silakan..