Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Sunday, December 19, 2010

So everyone walks with their heads down and no one sees how beautiful the sky is.

masa kecik2 dulu aku selalu baca novel. bukan nak bangga tapi cikgu selalu cakap my langguage is above the average. cewahhhhh :D to me, baca novel ade banyak kelebihan. contohnya kita akan jadi lebih matang n dapat kenal dunia yang bagi budak sekolah rendah susah nak bayangkan. n baca novel jugak kadang2 bole jadikan someone tu lebih kuat berangan. hahaha ade sapa2 terasa ke?

thanx to ibu sebab support aku and selalu bagi sponsor beli novel baru. n sometimes ayah selalu bawak pergi book fair dekat PWTC sebab ade lg banyak choices especially buku2 dari oversea.

yang paling aku ingat antara banyak2 novel yang aku baca, ada sebaris ayat yang aku selalu ucap sampai sekarang. "TUHAN, BICARA DENGANKU SAAT AKU KESUNYIAN." try sekali. masa kamu2 lonely atau rasa hopeless, baca ayat ni then istighfar. akan rasa lebih tenang. since the day aku baca ayat ni, dah jadi one of the method nak cool down. then kalau ada problem aku suka pandang langit. especially time dalam kereta.

masa dekat sekolah, kitorang bole panjat bumbung. macam mane nak panjat, tak bole laa cerita. bahaya, nanti ade yang try. agagagaga. tapi best panjat bumbung. sebab atas bumbung xde orang. so rase rileks sangat. time petang2 dekat magrib lagi best. sebab dapat tengok langit yang sangat chantek. biasa laa budak sekola. banyak problem n selalu tension. so bila ada masa2 free kne spend time untuk diri sendiri. take note guys because u worth it.. no one can appreciate u more than u do..

salam.