Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Thursday, December 30, 2010

Things don't have to be perfect
to be wonderful..


dah 2 hari aku try nak dok rumah the whole day. tapi still x berjaya melaksanakan misi mudah tu. mudah ke? kalau ade lesen + kereta yang minyak nya sentiasa full tank agak susah. or maybe sangat2 susah. haha. thanx to buah hati saya sebab sangat2 laa open minded dalam bab duduk2 rumah ni. bagi aku rules diorang sangat senang. 1) message bila dah sampai mana2. 2) kena balik rumah sebelum nampak bulan. hehe. yang no 1 tu kadang-kadang aku macam tak ikut sangat. lupe laa konon. hee~~ tapi yang no 2 tu rase2 nye belum pernah langgar lagi. "anak dara tak elok keluar malam.."

btw, hari ni bukan nak cerita pasal apa aku buat hari ni. nanti kamu2 boring.huhu.. aku just nak share satu website yang aku rasa useful untuk kaki-kaki komputer. tadaaa MrPiratz. jangan tanya mana aku jumpe si enchek piratz ni sebab aku memang tak kenal dia. tak pernah google pon dekat mne2 dia ade. hahaha. tapi, dekat sini ade banyak info n tips yang kamu2 bole gunakan untuk update facebook kesayangan, atau bagi yang ada blog bole buat blog nampak gempak. contohnya macam nak buat shoutbox ni.kalau kamu2 ade dua bendalah ni probability kamu2 ade laptop sendiri memang tinggi laa kan. nk gak gne probability.mentang2 laa blaja statistic. LOL

kalau ade laptop, benda wajib kena buat every year mestilah nak renew anti-virus. p/s kalau sapa2 ade anti-virus yang tahan for whole life sila2 laa inform aku ek. siyes malas + kedekut. hehe. tapi dekat website ni, ade cara nak dapatkan antivirus free. kalau ade promotion dari mne2 company la. bukan hack2 atau curi2 ye. jgn notty2. :P selain tu, ade banyak jugak installer2 other programs. so lepas ni tak payah laa susah2 filter suggestion dari google. senang kan?

rasa nya dah cukup kot aku promote si piratz ni. bg chance laa siapa2 nak explore. enjor ur time. salam.