Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Friday, December 31, 2010

The purpose of life is to enjoy every moments..
to the fullest..:D




hari ni dah 31 disember 2010. the last day of this year. huuhuhu. azam tahun ni tak capai lagi. dah nak masok tahun depan dah. siyes tak ready. sebab next year, i mean tak sampai beberapa jam lagi, aku n kamu2 yang lahir same tahun dengan aku akan cecah 20. kena buang perkataan teen tu. dah tua dah :(

cuba bayangkan situation bawah
31 disember 2010
orang: how old are you?
aku: nine-teen

1st jan 2011
orang: how old are you?
aku: twen-ty

rasa x? huhuhuhu. tapi takpe laa. biar umur meningkat, tapi jiwa muda. :D sepanjang 2010, mestilah korang ade banyak unforgetable memories kan? ade yang rasa ni tahun paling best, byk adventure ++ dengan all the heart broking moments yang buatkan diri jadi lagi kuat and better. ade jugak yang rasa this year macam lame, susah, and sedih sebab hilang orang tersayang. watever responds yang ada, yang pasti all of u got through it. smile.
bole bangga dengan diri sendiri sebab orang lain takkan mampu buat yang terbaik macam kita buat.

sebelum tahun ni abes, aku nak suggest littletag untuk orang2 yang suka maen tag2 dekat facebook. kan ade banyak memories, so bole laa tag sapa2 yang meaningful dalam hidup kamu2. meh tengok some pics yang ade



anyone loves me? hehehe


guys, even i x tag u but, from the bottom of my heart i wanna thank all of u for making steps to walk into my life. all of u are very meaningful. :D


bagi tau awal2, i wanna be a domestic engineer. hehehe


and this one just like usual picture yang orang selalu guna tapi lagi cute..heheh

salam.