Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Friday, December 24, 2010

We all have stories we wont ever tell,

ttbe ternampak this status dekat facebook:
CONFESSION TIME: 2010 is almost over, confess something you've always wanted to tell me, inbox only. And I promise it will stay between us. Put this as your status, you might be surprised.

ramai jugak kawan aku yang buat. sebagai tanda aku support diorang aku pon cakap laa any special thing about them. tp malas nak buat dekat inbox. hehe benda baik kan. bangga sket biar orang tau. kalau benda2 tak baik tu, aku rasa better keep it to myself. sebab akukan still kne blaja sabar. and one more thing, forgiving is not that easy. even harder to forget. so the least i can do is try not to remember. biar laa yang luka tu baik sendiri. alalalala tersedih laa pulak. hehe chill2. aku ok je

then sebab aku pon macam rasa nak tau kalau ade kawan2 yang nak bgtau aku pape ke. aku post that status dekat wall valour. to those yang tak tau valour ni ape, meh sni aku story sket. valour ialah kekasih2 aku. hehehe banyak laa pulak. well, valour adalah sahabat2 yang lebih kepada "adik beradik sepusat sepusing, mak lain2 bapak asing2". kami membesar bersama-sama. dari bbudak hingusan form1 yang tak tau banyak benda sampai laa jadi senior keras kepala. kami ade banyak persamaan dari the way we think, the way we menggedik, and the way we aprreciate each of us. and the most greatest thing we share in common is of course. WE ARE VALOUR 0408 OF SEKOLAH TUN FATIMAH. AND WE PROUD TO BE SO.

btw, saje nak selit2. semalam tengok facebook sekola then dapat tau 129 of 143 PMR candidates dapat 8A's. ++ 3 subjects semua orang dapat A. bahasa melayu, kemahiran hidup and math. ++ takde sorang pon yang dapat C in any subject. wow. result kitorang yang paling gempak for myb 3 years akhir nya dipecah kan. ok sikit jeles tapi tak sedih langsung. malah aku doa, this good result akan maintain forever. nanti bile aku tua, pastu STF masok paper bole laa cakap dekat cucu2 "nenek dulu sekola situ" hehehe..berangan sebentar. hahaha. ttbe terperasan dah lari dari topic yang tertera di atas.

well3, lpas aku post dat status, ttbe inbox mcm penuh sebab ramai yg reply. owh happy nye sebab ramai jugak yg igt zaman2 baik dengan aku.1st comment orang cakap aku jenis yg nak kawen cepat tp ade banyak syarat. ade yg cakap aku garang, n macam sombong mse 1st time jumpa. tapi actually tu sume fake je..ade yang cakap aku senyap n like living in my own world.hehe bukan di bawah pengaruh dadah ye. yg tak bole bla ade orang cakap i was one of the sexiest girl yg dia pnah kenal. hahaha sexy ke aku dulu? hahaha tu semua cerita lama. tapi yang aku perasan every single msg mesti cakap miss dekat aku. siyes cair! deng! bila laa dapat jumpe kekasih2 aku nih.

btw, ade sapa2 nak confess lagi? sila2 laa ek. tp kne pgi dekat fb. any bad thing about myself akan dijadikan pengajaran. dont worry. no heart feeling. :D

salam.