Emma Sharip Biz Boutique

Guest Book

Saturday, December 11, 2010

I wish i'm still kid. No broken heart, no painful tears. Only a wounded knee from a bicycle accident.



selamat pulang. :)
mula dengan 4.12.2010, sampai2 dekat johor terus singgah rumah Pak Long Selamat. satu lagi sedara aku kahwin. kalau dah sampai rumah pengantin macam biasa laa kena carik nasi minyak dulu. haha. ada ayam panggang masak black pepper yang sangat sedap. siap ada tofu fa n ice-cream lagi. sebab penat + boring + malas nak layan orang,aku dgn kakak suka layan aisyah. aisyah anak sedara aku. ayah aisyah baru meninggal raya lepas sebab cancer. al-fatihah..


siapa budak comel angkat tangan?

panas!!


aisyah dengan kakak gedik.

cantik tak saya masa saya kawen nanti?


5.12.2010
saket perot sebab makan banyak sangat..haiiih

6.12.2010 - 10.12.2010
selain aisyah, aku ada lagi 2 orang anak sedara. iman dengan umairah. dua2 besar n kuat makan. satu hari minum susu dekat 4 botol. haha. badan iman besar mmg x macam budak 5 tahun. tapi iman penakut. yang paling kelakar bila iman bgtau dia takut nak buat something then orang tanya iman takut ke? iman terus marah n cakap "mana ada iman takut.." haha. umairah comey sangat. pipi tembam tu macam mintak penampar. lagi2 kalau dapat makanan. memang muka bahagia gila laa..seronok nya jadi budak2 kan?

iman n umairah yang selalu gado

iman n umairah tak suka pergi taska. iman cakap dekat taska makan biskut 2 keping je. umairah pulak mmg susah nak dengan orang. so untuk seminggu tu, kitorang satu family bukak taska dekat rumah mak ngah. everymorning aku kena bawak iman dengan umairah jalan2 naik bukit tempat orang jogging. kadang2 malas jugak nak bangun pagi tapi bila nampak umairah terjengah-jengah dengan muka comel dalam bilik rasa kesian pulak. ada satu hari tu bawak diorang pergi playground. seronok umairah main gelongsor. iman pulak takut2 nak try buaian dekat situ.

sebab kitorang rapat dengan iman n umairah, iman tak nak balek rumah. nak tdo rumah mak ngah. umairah pulak tak boleh nampak ayah keluar. sampai dengan mak dia pon dia tak nak. haha..sure aku rindu dua budak comey tu lepas ni..:)

taska nenek enon. nenek enon tu ibu aku..:)


budak2 tengah berebut handphones. aisyah muncung2.


11.12.2010
balek. sampai rumah pkol 8.00..tbe2 iman called. ok aku dah start rindu budak2 debab yang aku tinggalkan dekat sana..